روش های درمانی جایگزین از دیالیز برای درمان مرحله نهایی بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

روش های درمانی جایگزین از دیالیز برای درمان مرحله نهایی بیماری کلیه

دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه از آن است که تنها راه را هر بیشتر، کارشناسان برخی از روش های جدید برای درمان این بیماری از ریشه آن اختراع کرده اند. چه چیزی بیشتر، کسانی که راه های جدید خواهد شد بسیار عوارض جانبی نمی آورد، به طوری که بسیاری از مردم می خواهم به آنها را امتحان کنید.
پایان مرحله بیماری کلیوی می تواند ما را چه بگویم؟
در درمانگاه، ESRD آخرین مرحله از بیماری کلیه، که همچنین به عنوان شناخته شده ی ارومیه است. در این مرحله، کلیه ها آسیب دیده و انواع به طور جدی بسیاری از علائم نظر می رسد. بنابراین برای بیماران مبتلا به ESRD آنها نیاز به درمان به موقع، در غیر این صورت، زندگی خود را در معرض خطر بزرگ است.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
در اخیر، پیوند کلیه تنها راه برای کمک به بیمار ESRD جلوگیری از دیالیز، اما در حال حاضر در روز ما، برخی از درمان های دیگر، بر اساس در طب سنتی چینی وجود دارد، همچنین می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز است، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یکی از آنهایی که شناخته شده ترین.
چگونه می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟
شما می دانید، این نوع از درمان است چهار عملکرد اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
بنابراین با کمک از این درمان، مرحله بیمار به بیماری کلیوی 5 می توانید عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته، و سپس آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به درمان های جایگزین دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: